Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
 
[ X ] nie pokazuj więcej tego komunikatu
POCZTA:    ZARZĄDZANIE: 
roundcube zarządzanie-DirectAdmin
   
Piątek, 29 marca 2024r.
Marka, Wiktoryny, Zenona
  
  
    

NASZA OFERTA:

Serwisy WWW z CMS
Gazetka elektroniczna
Podpis elektroniczny
Hosting
Poligrafia
Uplook-Statlook
Pozycjonowanie stron www
Reklama w wyszukiwarkach
Rejestracja domen
Telefonia internetowa Voip
Multifax
Sklepy internetowe
Sieci komputerowe
Panda Antywirus


JESTEŚMY PARTNERAMI:

logo->panda

logo->uplook-statlook-anasil

logo->domainmaker

logo->loga podpis elektroniczny

pliki_strony->tlo_prawa_02

Odzyskiwanie wiadomości pocztowych ze spamu

« powrót

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami działania ochrony antyspamowej na naszym serwerze. 

Możliwe są 2 metody pobierania wiadomości zatrzymanych jako spam:

  1. Wszystkie zatrzymane maile można na bieżąco odbierać w swoim programie pocztowym typu Outlook Express tworząc w swoim programie pocztowym osobne konto lub profil. W tej metodzie należy w polu użytkownika wpisać swój adres email zakończony dopiskiem "/spam" np. biuro@twojafirma.pl/spam. Pozostałe ustawienia są takie same jak przy ustawianiu profilu poczty podstawowej. Jeśli pobierane maile będą umieszczane w tej samej skrzynce odbiorczej co zwykła korespondencja, to warto stworzyć w programie pocztowym osobny katalog i zastosować filtrowanie korespondencji po temacie zawierającym wpis: ***SPAM***.

  2. Wybrane zatrzymane, a potrzebne maile można odebrać w swoim programie pocztowym typu Outlook Express przenosząc je w czytniku Horde z katalogu /spam do katalogu /Odebrane. Opis tej metody znajduje się poniżej: 

Klikając na poniższe obrazki w nowym oknie pojawiają się ich powiększenia.

W celu odzyskania wiadomości, która trafiła do spamu, należy na stronie www.gryf.pl kliknąć w prawym górnym rogu banerek "horde":

odzyskiwanie_spamu->spam1

 

Pojawia nam się okno logowania, w którym jako nazwę użytkownika wpisujemy swój pełny adres email. W polu Hasło podajemy hasło do swojego emaila, np.:

odzyskiwanie_spamu->spam2

Po potwierdzeniu przyciskiem OK pojawia nam się okno logowania, gdzie możemy wybrać język. Standardowo wybrany jest język polski. Potwierdzamy przyciskiem Zaloguj.

odzyskiwanie_spamu->spam3

Po zalogowaniu wchodzimy na swoje konto pocztowe. Z lewej strony mamy menu. Klikamy plusik po lewej stronie menu Poczta.

odzyskiwanie_spamu->spam4

 

Rozwija nam się lista submenu, na której znajduje się katalog spam. Klikamy na ten napis.

odzyskiwanie_spamu->spam5

 

Wyświetla nam się lista wiadomości, które trafiły do spamu. Jeżeli jakieś wiadomości uważamy za ważne dla nas, możemy przenieść je do normalnej Skrzynki odbiorczej, aby je następnie odebrać swoim programem pocztowym. W tym celu należy zaznaczyć kwadracik z lewej strony wybranych wiadomości. Następnie z listy rozwijalnej nad wiadomościami wybrać pozycję Odebrane i potwierdzić klikając na link Przenieś.

odzyskiwanie_spamu->spam6

 

Teraz w programie pocztowym typu Outlook Express można odebrać zaznaczne maile.

 







google translate Translate:

           IRKO-NET
ul. Kopernika 3-5
70-241 SZCZECIN
     tel.: 091 812 13 14
tel.: 091 836 21 22 (voip)
fax 24h: (+48 91) 88 650 88
 
    

© 2002-2023 gryf.pl
   

www.gryf.pl
Aktualizowano: 2024-03-28 22:28:02  
Słowa kluczowe naszego serwisu to: podpis elektroniczny, strony internetowe www, szczecin, motelek, cms, tworzenie, projektowanie stron internetowych www, pozycjonowanie stron www, reklama w wyszukiwarkach