Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
 
[ X ] nie pokazuj więcej tego komunikatu
POCZTA:    ZARZĄDZANIE: 
roundcube zarządzanie-DirectAdmin
   
Środa, 4 grudnia 2024r.
Barbary, Hieronima, Krystiana
  
  
    

NASZA OFERTA:

Serwisy WWW z CMS
Gazetka elektroniczna
Podpis elektroniczny
Hosting
Poligrafia
Uplook-Statlook
Pozycjonowanie stron www
Reklama w wyszukiwarkach
Rejestracja domen
Telefonia internetowa Voip
Multifax
Sklepy internetowe
Sieci komputerowe
Panda Antywirus


JESTEŚMY PARTNERAMI:

logo->panda

logo->uplook-statlook-anasil

logo->domainmaker

logo->loga podpis elektroniczny

pliki_strony->tlo_prawa_02

Ustawianie AUTORESPONDERA

« powrót

Autoresponder to opcja na serwerze umożliwiająca automatyczne wysyłanie odpowiedzi nadawcy listu. Gdy na serwer dotrze e-mail do Ciebie, serwer natychmiast w odpowiedzi wysyła do nadawcy list o ustalonej treści. Dzieje się tak niezależne od tego czy e-mail został przeczytany przez Ciebie.

Odpowiedź wysyłana jest do nadawcy na każdy wysłany e-mail dopóki autoresponder nie zostanie wyłączony lub przestaną być spełnione zasady filtrów. Jeśli posiadasz kilka adresów email i chcesz, aby odpowiedź była wysyłana dla każdego z nich, to musisz ustawić autoreponder dla każdego z nich. Jeśli w firmie używanych jest kilka kont email, to dla każdego z nich można ustawić inną treść autorespondera.

Autoresponder wykorzystywany jest np. do automatycznych odpowiedzi typu: "Jestem na wakacjach, wracam dnia ...", "Dziękujemy za list. Odpowiemy w mozliwie krótkim czasie".

Aby ustawić automatyczną odpowiedź wysyłaną przez serwer

  1. Zaloguj się to swojej skrzynki pocztowej, najlepiej przez www.gryf.pl,
    klikając na ikonę POCZTA
  2. Wybierz opcję „Ustawienia” po lewej stronie lub u góry
  3. Kliknij w menu „Filtry
  4. W drugiej kolumnie wybierz "managesieve"
  5. W trzeciej kolumnie kliknij ikonę "+"
  6. Uzupełnij nazwę filtru, np. Autoresponder urlopowy
  7. Filtr włączony ustaw jako "włączony"

  8. W sekcji "W stosunku do przychodzącej poczty:"
    - wybierz opcję "spełniających wszystkie poniższe kryteria"
    - wybierz w pierwszej rolecie "Data"
    - w drugiej rolecie pozostaw "data ( rrrr-mm-dd )"
    - w trzeciej rolecie wybierz na dole "wartość jest równa lub większa od"
    - w czwartej rolecie wpisz datę początkową w formacie 2023-12-21

  9. Kliknij (w tej samej linii) po prawej stronie przycisk "+"
    - wybierz opcję "spełniających wszystkie poniższe kryteria"
    - wybierz w pierwszej rolecie "Data"
    - w drugiej rolecie pozostaw "data ( rrrr-mm-dd )"
    - w trzeciej rolecie wybierz na dole "wartość jest równa lub mniejsza od"
    - w czwartej rolecie wpisz datę końcową w formacie 2023-12-26
      (najlepiej dzień wcześniej niż powrót z urlopu)

  10. W sekcji "wykonaj następujące czynności:"
    - wybierz w rolecie "Odpowiedz wiadomością o treści"
    - w polu "Treść (przyczyna nieobecności):" wpisz treść odpowiedzi
    - w polu "Temat wiadomości:" wpisz temat autoodpowiedzi np. Autoresponder urlopowy
    - w polu "Adres nadawcy odpowiedzi:" wpisz swój adres email
    - pole "Moje adresy e-mail:" może pozostać  puste
    - w polu "Jak często wysyłać wiadomości:" wpisz 1 (dni)

  11. Kliknij przycisk "ZAPISZ" i przetestuj autoresponder mając na uwadze,
    że odpowiedź do tego samego adresata będzie wysłana tylko 1 raz dziennie

  12. Sprawdź, czy w prawym dolnym rogu pojawił się zielony komunikat "Filtr został zapisany pomyślnie"
  13. Jeśli pojawi się komunikat "Formularz zawiera błędy" popraw błędne wpisy.

  14. Autoresponder można w dowolnym momencie edytować, wyłączać lub usuwać
  15. Możliwe jest wykonywanie innych, bardziej skomplikowanych ustawień filtrów
  16. Ustawienie autorespondera możliwe jest także przez administratora panelu hostingowego Firmy w DirectAdmin

  17. Jeśli po kliknięciu na link "Wypełnij wszystkimi moimi adresami"  w polu "Moje adresy e-mail:"
    nie wpisuje się żaden email, to wskazane jest wykonać czynności:
    - kliknij w menu "Tożsamości"
    - kliknij ikonę "+"
    - w polu "Nazwa wyświetlana" wpisz np. Firma ABC - Jan Kowalski
    - w polu "E-Mail" wpisz swój adres email
    - pozostałych pól nie trzeba wypełniać
    - kliknij przycisk "ZAPISZ"
W razie dalszych pytań prosimy o kontakt.

 







google translate Translate:

           IRKO-NET
ul. Kopernika 3-5
70-241 SZCZECIN
     tel.: 091 812 13 14
tel.: 091 836 21 22 (voip)
fax 24h: (+48 91) 88 650 88
 
    

© 2002-2023 gryf.pl
   

www.gryf.pl
Aktualizowano: 2024-11-30 20:35:57  
Słowa kluczowe naszego serwisu to: podpis elektroniczny, strony internetowe www, szczecin, motelek, cms, tworzenie, projektowanie stron internetowych www, pozycjonowanie stron www, reklama w wyszukiwarkach