Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
 
[ X ] nie pokazuj więcej tego komunikatu
POCZTA:    ZARZĄDZANIE: 
webmail-Horde zarządzanie-cPanel
webmail-SquirrelMail zarządzanie-WebMail
Środa, 19 grudnia 2018r.
Beniaminy, Dariusza, Gabrieli
  
  
    

NASZA OFERTA:

Serwisy WWW z CMS
Gazetka elektroniczna
Podpis elektroniczny
Hosting
wizualizacja domu
Uplook-Statlook
Pozycjonowanie stron www
Reklama w wyszukiwarkach
Rejestracja domen
Telefonia internetowa Voip
Multifax
Sklepy internetowe
Sieci komputerowe
Panda Antywirus
pl


JESTEŚMY PARTNERAMI:

logo->panda

logo->uplook-statlook-anasil

logo->domainmaker

logo->loga podpis elektroniczny

pliki_strony->tlo_prawa_02

Ustawianie AUTORESPONDERA

« powrót

Autoresponder to opcja na serwerze umożliwiająca automatyczne wysyłanie odpowiedzi nadawcy listu. Gdy na serwer dotrze e-mail do Ciebie, serwer natychmiast w odpowiedzi wysyła do nadawcy list o ustalonej treści. Dzieje się tak niezależne od tego czy e-mail został przeczytany przez Ciebie.

Odpowiedź wysyłana jest do nadawcy na każdy wysłany e-mail dopóki autoresponder nie zostanie wyłączony. Jeśli posiadasz kilka adresów email i chcesz, aby odpowiedź była wysyłana dla każdego z nich, to musisz ustawić autoreponder dla każdego z nich. Jeśli w firmie używanych jest kilka kont email, to dla każdego z nich można ustawić inną treść autorespondera.

Autoresponder wykorzystywany jest np. do automatycznych odpowiedzi typu: "Jestem na wakacjach, wracam dnia ...", "Dziękujemy za list. Odpowiemy w mozliwie krótkim czasie".

Aby ustawić automatyczną odpowiedź wysyłaną przez serwer należy:

  • wejść na stronę www.gryf.pl/webmail lub na własną np. www.abc.pl/webmail
  • wpisać swój login pocztowy i hasło
  • po kliknięciu na niebieską roletę u góry wybrać opcję "Automaty pocztowe"
  • aby dodać/zmienić/usunąć autoresponder kliknąć "Add autoresponder" lub "Edytuj" lub "Usuń"
     
  • w rolecie "Kodowanie:" wybrać: utf-8
  • w polu Interval (hours): pozostawić ilość godzin ponawiania wysyłki odpowiedzi np. na 12
  • w polu "Od" wpisać nazwę swojej Firmy lub np. imię i nazwisko (tekst ten pojawi się u odbiorcy)
  • w polu "Temat" wpisać tekst:      Re: %subject%
  • nie zaznaczać "Wiadomość HTML"
  • w polu "Treść" wpisać tekst wiadomości
  • w zależności od potrzeb ustawić parametry daty: "Uruchom" i "Zatrzymaj"
     
  • zapisać zmiany klikając na "Utwórz/Modyfikuj"

Jeśli nie posiadasz na naszym serwerze konta e-mail, a tylko alias pocztowy (przekierowanie poczty na inny e-mail) lub chcesz zarządzać autoresponderami w jednym miejscu, to należy:

  • wejść na stronę www.gryf.pl/cpanel a nie na www.gryf.pl/webmail
  • wpisać swój login i hasło do konta hostingowego (nie e-mail)
  • w sekcji "Email" kliknąć na opcję "Automaty pocztowe"
  • postępować dalej zgodnie z instrukcją podaną na początku (od punktu 4)
  • W razie dalszych pytań prosimy o kontakt.

     







    google translate Translate:

               IRKO-NET
    ul. Kopernika 3-5
    70-241 SZCZECIN
         tel.: 091 812 13 14
    tel.: 091 836 21 22 (voip)
    fax 24h: (+48 91) 88 650 88
     
        

    © 2002-2009 gryf.pl
       

    www.gryf.pl
    Aktualizowano: 2018-12-17 16:04:31  
    Słowa kluczowe naszego serwisu to: podpis elektroniczny, strony internetowe www, szczecin, motelek, cms, tworzenie, projektowanie stron internetowych www, pozycjonowanie stron www, reklama w wyszukiwarkach